آخناتون

آخناتون

آخناتون

آخناتون

شعر در مورد آجر

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ب.ظ

شعر در مورد آجر

شعر در مورد آجر ,شعر درباره آجر,شعر برای آجر,شعر در باره آجر,شعر با آجر,شعر درمورد آجر,شعر با کلمه آجر,شعر با کلمه ی آجر,شعری در مورد آجر,شعری درباره آجر,شعر درباره ی آجر

شعر در مورد آجر

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد آجر برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

آلبومی قدیمی ام،

در زیرزمین خانه ای کلنگی که واحدهایش را پیش فروش کرده اند.

شعر اسم پروین , شعر در مورد اسم پروین , شعر درباره اسم پروین , شعر در وصف اسم پروین

شعر در مورد آجر

شعر اسم پونه , شعر در مورد اسم پونه , شعر درباره اسم پونه , شعر در وصف اسم پونه

در انتظار دستی جامانده در اعماقم که آجرها نمی گذارند خاطره ای فروریخته را ورق بزند

نجاتم بده! در من هنوز لبخندی هست که می تواند چیزی یادت بیاورد.

شعر اسم بیتا , شعر در مورد اسم بیتا , شعر درباره اسم بیتا , شعر در وصف اسم بیتا

شعر درباره آجر

شعر اسم فریبا , شعر در مورد اسم فریبا , شعر درباره اسم فریبا , شعر در وصف اسم فریبا

من اگر نویسنده بودم نویسنده خوبی می‌شدم

اگر شاعر، شاعری هِی کم بد نبودم

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

ی کردم

  • مهدی نادرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی